Oups...

Det hände något i badet som jag inte trodde var så allvarligt. Men det var det visst.
Jag tappade nämligen min mobil i badkaret! Borde förstås tagit isär den direkt men den funkade en stund efteråt och då tänkte jag att "vilken tur, då var det inte så farligt.. Den är väl relativt vattentät".. Fick upp den väldigt snabbt. Men precis innan jag skulle ut med Oliver så pajade den, såklart. Tog snabbt isär den och la den i ris som man ska göra. Hoppas fullkornsris duger.
Borde ju dock gjort det på en gång så nu finns det ju risk för kortslutning i alla fall... Typiskt! Får försöka sätta på den imorgon.. *hoppas den funkar då*

hemliga beundraren
2010-04-09 @ 18:37:42

klantarsel

Lotta
2010-04-10 @ 14:30:55

allvarligt? Fungerar den idag då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0