Onsdag

Hej på er! Tack för era tips angående Oliver i mitt förra inlägg. Han började dricka igen på kvällen (tack och lov) och åt även lite då också. Inte så mycket, men lite. Tillräckligt för att jag skulle känna mig lugn i alla fall!
Folk slänger väldigt mycket bröd och saker på marken här runtomkring för att fåglarna ska få något att äta, men är man inte uppmärksam så har Oliver varit och mumsat i sig något! Han hade säkert ätit något i måndags eftermiddag, säkert en del snö också, så att magen bubblade på honom igår.
Han mår bättre nu och han bajsade helt normalt i morse så det var säkert ingen fara!


Idag är jag rätt trött. Jag hade jättont i ryggen igår så jag hade svårt att sova. Med alla dessa sammandragningar också blir man ju tokig så jag gick upp och tittade på TV några timmar igår natt. Lagade lite mat också, hihi.
Jag fick alltså inte så många timmar sammanhängande sömn igår så idag känner jag mig seg och trött.

Dock ska jag plocka och fixa lite idag. Lite småstädning, småplock och så tänkte jag bära ner lite saker i källaren. Vi bor ju i lägenhet och jag tycker det är ganska läskigt att gå ner i källaren.. Man vet aldrig vilka skumma typer som kan gömma sig där nere så jag är alltid lite skraj när jag ska gå ner.... Men det går nog bra!


Vad har ni för planer idag?


Therese- Gravid v. 34
2011-01-19 @ 12:47:31
URL: http://mylifeinthai.se

Jag tycker inte heller om att gå ner i källaren :/ Bär inte för tungt nu bara!

Maria-längtan efter dig
2011-01-19 @ 13:01:49
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

hehe, finns alltid något att göra. men sätta ihop hyllor är inte så svårt :P eller jo, så jag tittar på och sambon får jobba :) när det är klart så ska vi inte göra mera. lite stressigt nu innan bebisen kommer så allt ska vara klart bara. :) skönt att kunna njuta fullt ut då.



sista dagen i skolan idag, hur ska jag nu fördriva tiden??? :P

Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma
2011-01-19 @ 19:48:04
URL: http://jenniezen.blogg.se/

sv: Ja det var riktigt skönt att veta att allt var bra med trollet + att man fick se så mycket detaljer i och på våran bebis =)



Vad skönt att Oliver är påbättringsväg, det är en lättnad.. Hoppas du kryar på dig bara, inte kul med smärta..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0