We R Family eventet

Igår var jag på Café Opera på We R Familys event. Jag var ju där förra gången också och det var så trevligt så man blev sugen på att gå igen!
Först fick vi höra en del från Linda Skugge, Hanna Graaf och Cecilia Blankens som berättade om blogglivet och allt som hör till. Sen fick vi veta att Stor & Liten är tillbaka och till sist kände jag mig pressad att börja bospara.. Härligt! Med lite fika från tehusetjava kände jag mig redo igen och 1½ timme efter att eventet startade började minglet.





Vi gick runt och klämde och kände på allt som fanns där. En del produkter fick man med sig och såklart en goodiebag på slutet. Jag som gillar att tävla ställde såklart upp i lite tävlingar också. Jag tävlade bland annat om en barnvagn och bilbarn stol och trodde verkligen att det skulle gå vägen, men icke. Nu håller jag tummarna för 2 andra tävlingar som jag är med i om ett presentkort från Geggamoja och biljetter till Disney on ice!

Det var som vanligt ett väldigt trevligt event och ska såklart gå i vår igen! Alla ni som bloggar (och inte har allt för många mil till Stockholm) borde verkligen se till att ta er dit, det är det absolut värt! Surfa in på werfamily och anmäl er till nästa event. Jag har för mig att Charlotta Wågert berättade att det kommer vara i april nästa år. Först måste hon nämligen föda sina små tvillingar som är beräknade i slutet av februari! Spännande!


En mössa från Geggamoja som vi fick på mässan.


Josefine
2011-11-20 @ 20:15:35
URL: http://mammatilljolene.blogspot.com

Alltid roligt med lite tillställningar i tillvaron ;)

På söndag ska vi till Nacka forum, jippie.

Chayenne - Mamma till Freja
2011-11-20 @ 20:25:14
URL: http://sense.webblogg.se/

sv: tack för din åsikt :) kramar

Maria
2011-11-20 @ 21:21:08
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

verkar som det var en trevlig dag, alltid kul med gratis prylar :)

tess
2011-11-21 @ 14:19:08
URL: http://www.egowar.se

Å vad kul! hade gärna gått dit om jag inte vore så gravid. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0