Mina hjärtan

Vad det är härligt att komma hem till sina hjärtan efter en dag på jobbet! Kvällen har spenderats som de flesta andra sedan jag började komma hem så sent, med fullt Minna-fokus. Nu har jag precis nattat henne och nu tänkte jag ta tag i lite saker som måste göras här hemma innan jag själv somnar. Man blir trött av att vara igång hela dagen! Gissningsvis är det omställningen från att bara jobba då och då till att jobba heltid som gör det, det jämnar nog ut sig snart.
 
I helgen ska jag gå på 3D bio för första gången med min syster och min systerdotter så det ska bli jätteroligt. Det är en barnfilm visserligen, Hotell transylvanien, men det blir nog lika roligt för det! Filmen har biopremiär den 19e oktober men vi ska gå på en förhandsvisning så det blir roligt förstås. Något att se fram emot i helgen alltså!
 
Mina hjärtan
 
 
Sara och Charlie
2012-10-10 @ 21:03:31
URL: http://sarasland.com

Men oj, det låter som möten himla ofta! Vi har bara APT en gång i månaden, till kl 19. Men sen tillkommer nätverk och lite såna saker, men det är ju "frivilligt". Oj, nej det har vi verkligen inte! Vad är det för system, haha? Hos oss har i princip alla en stängning och en öppning i veckan. Jag stänger på måndagar, men har ingen öppning, börjar 7 då istället.
Vad jobbigt Tina! Vissa veckor blir ju så, himla trist :/

Sara och Charlie
2012-10-10 @ 22:22:09
URL: http://sarasland.com

Aha, oki. Intressant! Är arbetet uppdelat på något annat vis också för barnskötarna eller gäller det bara arbetstiderna? Jag tycker mellantider är pest så jag är glad för mina tidiga och sena dagar, hehe.. Sen gör barnskötarna samma jobb som oss andra, så finns väl ingen anledning att dela upp det så antar jag!

Hoppas verkligen att du kan lösa det! <3 Mer hemmatid vill vi ha! :)

Erica
2012-10-10 @ 22:56:10
URL: http://crona.blogg.se

Vilken härlig bild! :)

Maria - mamma till Liam ☆
2012-10-11 @ 07:38:18
URL: http://fashionstars.blogg.se

vilken mysig bild! det är så härligt att se kärleken mellan de två man älskar allra mest :)

sv; ja han lär sig jättesnabbt :)

Faster Lena
2012-10-17 @ 19:59:00

Kärlek!<3
Länge sedan jag skrev något här eller läste bloggen, men ska bli bättre på det framöver.
Tänker på er mycket!
Ta hand om varandra, så ses vi snart ;)
Mångra kramar!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0