Stjärna har gjort det igen

Nu såg jag inte den skyldiga utföra dådet, men eftersom jag känner mina illrar behöver jag inte se vem som gjorde vad. Stjärna gjorde det!
Idag så dränkte Stjärna en gris. Japp. En söt, liten, fluffig pipisgris. Det är svårt att veta om hon älskar eller hatar den här grisen eftersom hon attackerar den på ett hatfullt sätt, samtidigt som hon verkligen älskar att attackera grisen. Svårt att veta alltså.
När jag gick in i köket nyss hittar jag grisen dränkt i vattenskålen!! Jag är övertygad om att Stjärna tänkte fula tankar och sen tryckte ner grisen i skålen, samtidigt som hon skrattade elakt.


(det var en råtta på bilden innan, men jag klippte in en gris så ni skulle få rätt känsla)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0