Rubbad dygnsrytm

Vilken märklig natt och morgon det har varit..

Igår somnade sambon nämligen runt klockan 13 och sov sen hela dagen. Vid 23 klev han upp och gick en kvällsrunda med hunden (eftersom jag väckte honom och sa att -jag går och lägger mig nu, gå ut med hunden!) och sen gick han in och la sig igen. Efter att ha sovit ytterligare några timmar (ca 14 timmar om man räknar från när han gick och la sig där på eftermiddagen) så klev han upp klockan 03, mitt i natten med andra ord, medan jag och Minna låg och sov. Snacka om att ha en rubbad dygnsrytm!

När Minna vaknade och ville upp så var det egentligen "min morgon", men eftersom sambon ändå var uppe så tog han henne och jag sov vidare några timmar till.. Det var såklart skönt för min del som fick sova ut, och kanske skönt för sambon också som verkligen fått sova ut (!)..

Igår medan sambon låg och sov så mötte jag och Minna upp min syster Lotta och vår mamma för lite fika och shopping i Sickla. Min mamma köpte bland annat ett par skor till mig och jag är sååå glad och tacksam. Tack mamma! Det blev dessa här under som jag kom hem med och jag är supernöjd. Nu kan vintern komma om den vill, I'm ready for it.


Sandra - Mamma till Timo
2011-09-30 @ 14:59:29
URL: http://saandralovekeviin.blogg.se/

Dessa killar alltså, haha :P

felicia - 19 år och mamma
2011-09-30 @ 16:41:40
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

sv: jag sa ju det ;D



skulle nog inte palla och ha en sån konstig dygnsrytm!

Maria - med bebis i magen ☆
2011-09-30 @ 17:22:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/

haha ja men det var ju ett jättesmart sätt för att få graviditetspenning! :)



riktigt fina stövlar!

Maria mama2alice
2011-09-30 @ 19:05:27
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

jätte fina!

köpte också nya idag. blev ett par eco dojjor till vintern. inga klackar i pulkabacken så mina gamla godingar får nog hamna hos någon bättre behövande :)



hur är det med er? :)

kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0